Povrati i oštećenja

Na Klimatizacija.hr posvećeni smo pružanju izvrsne usluge dostave. Naš cilj je osigurati da vaša kupnja stigne na odredište brzo i u savršenom stanju. Međutim, svjesni smo da u procesu dostave mogu nastati neplanirane situacije. Upravo zato imamo postavljene procedure za brzo i efikasno rješavanje bilo kakvih poteškoća.
 

Postupak u slučaju pogrešaka ili oštećenja

Oštećenje proizvoda tijekom transporta:

Ako primijetite da je proizvod oštećen pri primitku, važno je postupiti brzo kako bismo osigurali najbolje moguće rješenje. Molimo vas da odmah ispunite obrazac za prijavu oštećenja proizvoda. U obrascu će biti potrebno detaljno opisati prirodu oštećenja i priložiti fotografije, što će nam pomoći da brzo procijenimo situaciju i poduzmemo potrebne korake za zamjenu proizvoda ili drugu odgovarajuću akciju.
klikni i prijavi Oštećenje


Pogreške u isporuci:

Iako se trudimo osigurati točnost svake dostave, pogreške se ponekad dogode. Ako primijetite da nešto nedostaje iz vaše narudžbe ili ste primili pogrešan proizvod, dostupan je obrazac za povrat proizvoda. Ispunjavajući ovaj obrazac, možete nam pružiti sve potrebne informacije koje će ubrzati proces rješavanja vašeg slučaja.
klikni i prijavi Povrat
 

Naša obveza

Na Klimatizacija.hr, mi preuzimamo punu odgovornost za svaki korak vaše narudžbe, od trenutka kada napusti naše skladište do trenutka kada stigne do vas. Naš tim je posvećen rješavanju bilo kakvih problema s dostavom s najvećom brzinom i profesionalnošću. Razumijemo koliko je važno da vaši proizvodi stignu na vrijeme i u odličnom stanju, te radimo sve što je u našoj moći da osiguramo vaše zadovoljstvo.

Za više informacija o našim postupcima i kako postupiti u slučaju problema s dostavom, posjetite našu stranicu s obrascima i uputama, ili nas kontaktirajte direktno. Naš tim je ovdje da vam pruži svu potrebnu podršku i pomoć.